Jaha, då var 2007 snart över. Förstår inte riktigt vad som har hänt, det har verkligen gått superfort och väldigt upp och ner. Pysselmässigt har det dock gått väldigt uppför, både med antalet alster och mängden pysselsaker! ;) Det är det här året jag har börjat scrappa på riktigt känns det som, åtminstone har jag fått upp farten, skaparglädjen och vågar mer. Hur mycket tid jag kommer att ha över till att pyssla 2008 återstår att se, men jag ska iaf se till att försöka pyssla mer istället för att sitta bort en massa tid vid datorn. :)

Har sett många som summerar året med en 10-i-topp-lista och kunde inte låta bli att gå igenom min skörd, men det är ju så svårt. Så här kommer 10 av de layouter som finns bland mina egna favoriter, utan inbördes ordning. :)

image5

image6

En dubbel-LO (sida 1)
image7

(sida 2)
image8

image9

image10

image11

image12

image13

image14

image15

Gott nytt år på er, hoppas ni har ett bra 2008 framför er! :)

2 kommentarer

Gunilla

01 Jan 2008 22:44

Av de LOs jag sett under året är "Vårvinter" min solklara favorit, men jag tror att den som berört mig mest är Knytte-LOn, den är så ..... FIN ... helt enkelt. Som du vet så älskar jag ditt sätt att scrappa, både val av bilder och själva formgivningen, men det tål väl att upprepas? Jag ÄLSKAR dina LOs och ser fram emot det som komma skall under 2008!

Anna K

02 Jan 2008 15:45

Åhh vilken härlig tio i topp :-)

*kram*

Kommentera

Publiceras ej