Äntligen fredag! Så skönt att få helg och att det dessutom var lön idag gör det ju inte sämre! ;) Har kommit in i en riktig spara-fas och funderar hela tiden på vad jag kan göra för att skära ner på kostnaderna mer. Har dock kommit till slutsatsen att jag sparar nog som det är och kan unna mig att spendera resten! :) Otur att jag har köpstopp på pysselsaker då, men det är väl det som gör att jag får pengar över... ;)

I helgen blir det 40 års-kalas på Arctura och så måste vi tag tag i att packa ner allt i lägenheten. Det går inte skjuta upp längre nu för allt måste ju ner. :P Trist är det, men skönt sen när det är gjort!

Jag har varit sugen på att pröva att stämpla med bubbelplast länge nu, men kom mig inte för att kleta lite med akrylfärgerna förrän förra helgen. Jättekul var det, men jag lärde mig att kolla så att det är lite mer "stuns" i bubblorna nästa gång. Och så tror jag att det blir bättre med större bubblor, de jag använde nu var riktigt små. Lika roligt är att min layout visades på SWE scrapbook den här veckan! :)

                  image27

1 kommentarer

Gunilla M

27 Jan 2008 21:57

Superläckert resultat som bara passade SÅ bra till temat. Välidgt snygg LO!!!

Kommentera

Publiceras ej