Är som vanligt nu för tiden supertrött, men har fått mer gjort ikväll än på länge. Kan bero på att älsklingen är ute och flyger och att jag därför fått ta tvättstugan själv, men det verkar vara "bra" för mig att vara tvungen att aktivera mig... :P
Har fastnat framför datorn alldeles för lång stund ikväll och började därmed muttra lite över mitt köpstopp. Ja ja, kan ju roa mig med att lista mina största "vill ha" för tillfället inom pysselområdet istället... ;)
* Syrafri brun och orange penna
* Stämplar från Inque Boutique - "Shining Star"
* Doodlebug Paper Frills: Bumblebee, Limeade & Tangerine
* Foof-a-la Bag o Buttons Clear
* Tim Holtz Distress Crackle Paint
* Fotofix
Tror det är tur att jag inte ägnar mig åt så många rundturer i pysselshoparna, för då skulle jag väl hitta mängder med saker jag vill ha! :D

Gjorde den här layouten i helgen till en skisstävling på Hildas Rum och är nöjd med att jag fick till den i hyfsat lika stil och papper som den på Nello jag gjorde för ett tag sedan. De ska nämligen sitta på samma uppslag i albumet. Måste bli bättre på att använda mina snurklor på layouter, de gör ju inte så stor nytta om jag bara klappar på dem... ;)

                  image26

1 kommentarer

Linda (Gulligullan)

22 Jan 2008 23:35

Jättefin layout!! Jag läste först "tomten" som i jultomten, men insåg rätt snabbt att det handlade om något annat =)

Kommentera

Publiceras ej