Idag var det åtta år sedan jag träffade min älskling och sedan dess har det varit vi! <3 Klart det inte varit en dans på rosor hela tiden, men när är livet någonsin det... Något firande har det inte blivit, men minst lika många pussar som vanligt skulle jag tro! ;) Är iaf sååååå glad att han är min! *slängkyss*

          

Sen jag uppdaterade sist har vi mest jobbat på tomten, jag har pysslat lite och läst en del. Avverkat två böcker till av Anna Jansson och nu vet jag inte riktigt vad jag ska läsa härnäst. Har en del böcker som väntar, men kan inte bestämma mig. Kanske får ta och ladda mp3-spelaren med "Sjöjungfrun" istället. :)

I lördags var sötaste Anna här och hälsade på, så kul att träffa henne igen! Tiden bara sprang iväg och efter några timmars surrande, lunch och snabbfika så var vi rätt trötta båda två. Men mysigt var det med storfrämmande så där! :)

             

Visar framsidan på kortet älsklingen fick idag, insidan behåller jag för mig själv! ;) Gjorde ett flip flop-card, enkelt och kul att göra lite mer av kortet än vad jag brukar.

             

4 kommentarer

Cicci/Trollmor

23 Jul 2008 08:54

Otroligt vad lika du och Anna är varandra!!!!

Grattis till de åtta åren oxå!

Kraaam...

Anna K

24 Jul 2008 12:05

Grattis gumman :-)



...och tack för senast. Jag tyckte verkligen att det var urmysigt.



kram

Linda

24 Jul 2008 14:48

Grattis på åtta-årsdagen :)

Vad roligt att du fick besök av Anna :)

ele

25 Jul 2008 16:52

shit vad lika ni är! glasögnonen gör väl mycket till :)



kram

Kommentera

Publiceras ej