Ja, att jag har knäppa drömmar är ju ingen hemlighet. Oftast är det rätt roligt, men när de stjäl välbehövlig energi av mig är det inte lika roligt. Inatt var det lite bättre än föregående natt men knäppare dröm; en blandning av Yran och Sagan om ringen... :P Önskar faktiskt att jag kunde få vila en natt utan drömmar, men det lär ju aldrig hända.

Idag har dagens höjdpunkter varit att ha huset för oss själva, telefonsamtal med goaste Linda och att min bror gjorde mig sällskap till middagen. Ja just ja, inte att förglömma, de härliga stämplarna jag vann i en utlottning från Scrapaddicted dök upp också. Men än har jag bara hunnit klappa på dem... :)

Gjorde klart den här layouten idag efter Carolas skiss. Hade riktigt roligt när jag gjorde den och tycker massor om färgerna.

              

3 kommentarer

Tesa

28 Jun 2008 16:15

Hej & tack för fina ord. Vad mycket fint du har i din blogg. Kommer tillbaka och kikar:0)

Muffin

29 Jun 2008 21:36

Hej! Tack för snälla ord inne hos mig, så kul med nya besökare som dessutom lämnar ett avtryck. Här var det mycket fint att titta på, gillar din fina LO om din pappa. Läste förresten din önskelista och tror nog att jag skulle kunna bidra med ett recept på en kaka i långpanna. Låt mig klura på det lite och återkomma..;o)

Mette

30 Jun 2008 23:48

Mmmm vilken härlig layout!



Kram

MEtte

Kommentera

Publiceras ej