Det ser ut att våra underbart vinterväder idag med, strålande sol och ca 16 grader kallt! :) Sitter och väntar på att jag ska bli hungrig så jag kan äta lite frukost, sen blir det nog en långpromenad. Tror det får bli lite varmare innan jag går ut dock. :)

Tänkte jag kunde visa upp ett par tävlingsbidrag jag gjort på slutet, tävlandet i sig är mest för inspirationen. Vinnandet får andra stå för, det roliga är att se alla fantastiska tolkningar och underbara bidrag! :)

Den första var till Scraputmaningens påsktävling. Har gått och fnulat på den här layouten länge och som ni säkert ser kommer en del av inspirationen från "I en annan del av Köping", iaf från musiken! :) Är faktiskt riktigt nöjd med den och framförallt var det skönt att få ut mina tankar!

image46

Den andra layouten var till en scraplift-tävling på Hildas Rum och kommer att hamna i Husbyggar-albumet. Tänkte försöka hålla det rätt enkelt.

image47

2 kommentarer

ankan/Annika

24 Mar 2008 09:58

Härlig LOs :)

Annika

Elina

24 Mar 2008 15:17

Så rackarns snygg den översta är, gillar blommorna du gjort själv. Jag hoppas verkligen att du snart kan finna din takt.

Kommentera

Publiceras ej