Det har, enligt mina nuvarande mått mätt, varit en social helg. I fredags var vi och åt 40 års-middag hos svägerskan, mycket god mat och tårta. Igår var vi på stan och åt lunch med en go vän vi inte träffat på väldigt länge, jättekul! Att jag slocknade i sängen i två timmar på em efter det hör till vanligheten, huvudsaken var att jag fick fylla på med energi innan! :) Under tiden hade mina föräldrar varit och plockat en massa murklor, så inför röstningen i melodifestivalen gjorde pappa varma mackor med murkelstuvning! *mums*  Idag har vi varit på tomten för att mäta lite och passade på att surra lite med några av grannarna, det är nog med socialt umgänge för mig just nu.

Pysslandet går det väldigt långsamt med, men jag sitter litegrann ibland iaf. Det tar dock nästan en vecka att få en layout klar, men det får väl ta tid helt enkelt. På tisdag är det pysseldate inplanerad, så då blir det förhoppningsvis någonting gjort! :)

Här är kortet jag gjorde till svägerskan, blev riktigt nöjd med det faktiskt i all sin enkelhet! :)

                  

1 kommentarer

Elina

02 Jun 2008 21:50

Vilka vackra färger!

Kommentera

Publiceras ej