Kära tomten, jag har ångrat mig. Jag önskar mig en snöslunga i julklapp! Jag lovar att det finns ingenting jag hellre vill ha eller behöver än en sådan!

Misstänker dock att jag kommer att få köpa en snöslunga själv om jag ska ha en, så snäll är nog inte tomten i år. Idag fick jag hjälp av mamma att skotta uppe vid huset, men fy vad tungt det var! Här nere hade pappa redan skottat som tur var, men det kommer bli jobbigt i vinter med två gårdar att skotta! :P

Igår fyllde svärmor år, jag orkade tyvärr inte följa med och hälsa på men skickade med ett grattiskort. När älsklingen kom hem hade han med sig ett par helt underbara stickade vantar i ull som svärmors farmor gjort samt ett par tjockstrumpor, vilken lycka! Har jag sagt att jag har världens bästa svärmor! :)

            

2 kommentarer

Evelina

30 Nov 2008 16:43

Oh ja, det låter som en himlarns bra svärmor! Och att hon dessutom har en farmor som stickar!?! Då var hon värd ett så fint kort som du gjort.



Vet du, nu har du gått och vunnit nåt igen... ska jag säga var eller hittar du dit själv? :)



Ledtråd: det är inte Brunkullan den här gången.

Ellinor

30 Nov 2008 21:32

Så fint kort! Jag förstår att svärmor blev glad! Grattis till vinsten!

Kommentera

Publiceras ej