Mån - Fre: 70 min långa, raska promenader.
Sön: Drog ihop ris & träd för att elda upp dem.

Har haft sprängande huvudvärk (så mycket att jag mått illa) nu ikväll och är helt slut, men en huvudvärkstablett har hjälpt lite iaf. Det här beror så klart inte på det jag motionerat under veckan utan att jag idag återigen inte kännt var gränsen går. Har varit på tomten och släpat ihop jag vet inte hur många träd och högar med ris och eldat upp. Åkte upp vid nio, hade paus för lunch och fika, men vid halv fyra gav jag upp och åkte hem. Borde givetvis slutat tidigare med tanke på hur jag mår nu, men det är lätt att vara efterklok... :P Nu ska jag ta och krypa ned i sängen till älsklingen och försöka sova. Får se hur lång tid det tar innan han väcker sin lilla snarkfröken och ber henne flytta till sin egen säng... *fnittrar* 

1 kommentarer

Tettiz

27 Oct 2008 11:46

Ta hand om dig, vännen - du får inte ta i så för kung och fosterland!! Men jag förstår dig, det ÄR svårt att veta var gränsen går.



kramar om

Kommentera

Publiceras ej