Idag har jag haft en riktigt mysig tjejdag på stan! :) Jag och Lina gick förbi pysselmässan i Sporthallen en sväng och kikade, för min del blev det shopping hos Brunkullan. Kunde helt enkelt inte låta bli fastän jag har köpstopp! ;) Slängde en suktande blick in mot tjejerna som satt på pysselträffen, men jag mår helt enkelt inte tillräckligt bra än för att orka med något sådant. Längtar dock efter en liten pysselträff så att jag också kan vara med, kanske blir det någon framöver.

Efter det gick vi på stan en sväng, svängde bl.a. förbi Tyget som hade 50% då de brunnit i lokalen bredvid. Köpte på mig lite tyll, har varit sugen på att pröva det ett tag och slog till nu. För 10 kr fick jag sammanlagt 8 dm tyll i fyra olika färger, det räcker läääänge för mig! :)

Vi avslutade med sushi till lunch och det var så klart underbart gott! Äter det alldeles för sällan, men det beror väl mest på att jag inte så ofta har sällskap av någon som tycker om det. Så det är tur jag har Lina på många sätt och vis! ;)

Nu har jag tagit bussen hem, vilat en stund och sitter med en kopp te och en av de mumsiga chokladmuffinsarna jag bakade härom dagen. Är helt slut efter dagens utflykt, men glad och nöjd! :) Hade tänk ägna em och kvällen åt att pyssla, men det återstå att se om jag orkar med det.

Bjuder på en bild på dagens shopping också, skalpellen från Fiskars handlade jag dock inte idag utan är en beställning Lina hade med sig.

             

1 kommentarer

Tettiz

25 Oct 2008 18:46

mums Vad fina saker du hade med dig hem!!



Den där skalpellen är himla bra - vi fick en sån i goodiebagen på POG och jag gillar den jättemycket! Då är jag en sån som egentligen inte gillar att skära på frihand.



Ta hand om dig!

kram

Kommentera

Publiceras ej