Nu på kvällssidan ringde M och drog ut mig på promenad. Välbehövligt, men rätt kallt i blåsvinden. Vi gick upp till huset fram och tillbaka och som vanligt glömde jag nyckeln, men det har ju inte hänt så mycket inne än ändå.

Har suttit och pysslat lite ikväll och inser hur väldigt gärna jag vill ha en snirklig fin grattis-stämpel! Förstår inte varför jag aldrig köper en, men jag kommer aldrig ihåg att jag så väldigt gärna vill ha en förrän jag sitter där och behöver den... :P Någon som har tips på var jag kan hitta en fin, gärna omonterad?

Har surfat runt lite och tittat på allt fint som andra skapar. Alla verkar utvecklas så mycket och själv känns det bara som att jag står och stampar, kommer ingenstans. :( Så många fina tekniker och så mycket fint, men ofta har jag inte sakerna för att kunna pröva. Ingen som kan hålla "prova på"-kurs för mig så jag får lite ny inspiration? :)

Härom veckan gjorde jag två enkla minialbum med bilder på älsklingens brorsdotter, slog in dem och gav bort dem till svågern och svärföräldrarna. Eller rättare sagt så skickade jag med dem med svågern när han skulle hem. Vet inte hur de togs emot mer än att svågern tyckte det var fina kort på X (dottern), hur jag nu ska tolka det. ;) Visar bara framsidorna eftersom jag inte vet om de vill att jag visar bilder på lilltjejen.



Det här kortet gjorde jag till farmor som har bältros, mamma var dit till henne idag med lite mat, en bukett rosor och kortet.

1 kommentarer

Gunilla

29 Sep 2008 20:40

1) Varför kommer din blogg ALDRIG ihåg mig?

2) Kloka ord på kuvertet!

3) Supersnyggt jobbat! Var det kortet du funderade på igår så klarade du dig ju ypperligt utan mig.



Kommentera

Publiceras ej