Just nu verkar det inte bättre än att jag håller på att bli förkyld igen. *suck* Hostar, värk i bihålorna, ont i öronen och trött, trött, trött. Har spenderat större delen av dagen i soffan, försökte pyssla lite men orkade inte lång stund. Jag som skulle få besök på torsdag för pysseldate med Lina, just nu ser det inte så ljust ut för det tyvärr. :(

Fick sms imorse om att en kär vän fått en liten dotter inatt. Stort grattis Maria (om du läser här)! :)

Lyckades iaf scrappa klart layouten jag påbörjade igår om min goa vän Linda . Papperen jag använt är de underbara Offbeat från Basic Grey. När jag pratade med Linda idag på em blev jag grymt shoppingsugen, det är nackdelen med att ha en lika pysselgalen vän som sig själv! *fnittrar*

           

Nu tänker jag krypa ner i sängen. Sov så gott!

Kommentera

Publiceras ej