Min energinivå är väldigt låg för tillfället och tårarna bränner bakom ögonlocken mest hela tiden, kunde ha det roligare med andra ord. :( Har haft en del sammandragningar idag och har svårt att slappna av så de slutar. Det blir med andra ord inte mycket gjort annat än att vila här. :P

Förra veckans utmaning på Stellas Scrapjakt var att använda något man tycker är fult och har försökt använda många gånger men misslyckats och göra till något fint. Jag tog en bred spets jag aldrig riktigt tyckt om och aldrig lyckats använda och lät den vara ganska framträdande på min layout. Använde dessutom QK-hjärtat jag tyckte var så fint när jag köpte det, men nu ligger det bara och samlar damm. Blev riktigt glad idag när jag loggade in på forumet och såg att jag lyckats kamma hem några poäng den här veckan! :) Blev lite sporrad att vara med även den här veckan, trots att jag inte har någon aning om hur jag ska tolka utmaningen eller hitta inspiration & energi till att göra den.

             

3 kommentarer

p

29 Apr 2009 13:13

kram

ele

29 Apr 2009 13:24

hoppas du har en bra bok att slappna av med! eller kanske kolla på en mysig film

Lotta

29 Apr 2009 17:16

Ta hand om dig och lilla magen!

Kram Lotta

Kommentera

Publiceras ej