Jag blev så glad när jag surfade in i MiMa's blogg nu ikväll och såg att jag fått hedersutnämning av DT-medlemen  Jenny för min doodling-layout om Curts första presenter! Det värmer att läsa en så go kommentar om min layout och att bli omnämnd på det viset! Stort tack! :)

Annars går det lite framåt här, idag har jag faktiskt tagit mig ut på en liten promenad och färdigställt ett projekt på symaskinen! Jag är glad för de små framstegen! *ler svagt*

Papperspysslet har jag inte rört på flera dagar, men som tur är har jag några alster från helgen kvar att visa. Jag har bestämt mig för att scrappa magbilderna till både gravidalbumet och 2009-albumet, så det kommer komma dubbla layouter med samma tema och bild men olika format och utförande. Idag visar jag två layouter till gravidalbumet. 

          

         

1 kommentarer

Ellinor

30 Apr 2009 14:59

Den nedre LO:en var jättefin. Jag gillar detaljen med hjärtat! Trevlig valborg! kram

Kommentera

Publiceras ej