Det är precis vad som slår i min mage, ett litet hjärta! Kan inte hålla mig längre nu utan måste bara få berätta att det växer ett litet knyte i min mage! :D Den 6/8 är bebisen beräknad till just nu (får se om det ändras efter ultraljudet). Jag är i vecka 18 (17+1 idag) och mår väldigt bra! Illamåendet och den värsta tröttheten har gått över. December försvann ganska snabbt när jag sov ca 12 h/dag under en period... ;)

Ja, det var mina lilla helis, men ni var ju rätt många som visste om det redan! :)

4 kommentarer

Linda/Gulligullan

27 Feb 2009 13:14

Åh vilken rolig nyhet, stort grattis!!! :D

Johanna

27 Feb 2009 16:07

åh så roligt! jättegrattis!! =)

Anna K

27 Feb 2009 17:17

Så fantastiskt glad jag blir för er skull. Det är den mest underbara och fantastiska som kan hända. Supergrattis till er båda.

kram

Sara

28 Feb 2009 14:34

Åhhh vad roligt!!! GRATTIS!!! Massor av kramar!

Kommentera

Publiceras ej