När man är sjukskriven rullar dagarna oftast bara på och det är inte så stor skillnad mellan veckodag och helg, men den här veckan känns det verkligen som helg och det är så skönt! :) Känner mig bara ledig idag och ska snart kliva ur morgonrocken för att ta tag i dagen. Förhoppningsvis har jag snart en fillimpa i ugnen, för jag åt den sista grahamsbullen idag så nu behövs det påfyllning på matbrödsfronten.

Igår var jag såååå trött när jag kom hem, men som tur var fick jag skjuts med älsklingen så jag slapp ta bussen. Träffade Carin en snabbis för att göra lite pysselaffärer. Kom dock på att det inte var så smart att överräcka pengar/varor inne på busstorget, så vi valde en annan plats... *fnissar*

Har äntligen scannat layouten som legat klar hela veckan, så nu kan den sättas in i husbygge-albumet med sina kompisar! :)

            

3 kommentarer

Diana

30 Jan 2009 18:25

Vilken läcker och färgglad LO! Ja, hela LOn är glad!

Gunilla

30 Jan 2009 19:41

Den var riktigt läcker!

Maria

31 Jan 2009 18:12

Den lo var rolig tycker jag. Man blir glad av den.



Kika gärna in till mig, jag har en minimini-postorderförsäljning.

Kramaria!

Kommentera

Publiceras ej