Än så länge har vi klarat oss från regn idag med, skönt! Nog för att jag helst inte vill ha tokvarmt nu (fixar inte det med min tunga kropp), men jag börjar bli lite le på det här tråkiga vädret. Det som är bra är att man inte känner att man borde gå ut iaf, utan i lugn och ro kan stanna inne! ;)

Igår köpte jag två randiga grön-vita kuddar med bollfrans på sidorna (80 kr för två stycken, jag tycker om rea) & två gröna grytlappar med vita prickar till vårt nya gröna kök. Längtar såååå tills huset blir klart och vi kan flytta in. Just nu går det inte riktigt vår väg med sjuk snickare och såg på villovägar, men förhoppningsvis vänder det snart. Vi sitter ju inte i sjön och ska sanningen fram skulle jag inte orka med en flytt just nu heller. :P

Här kommer layout nr 2 med material från Cocoa Daisy-kitet. Har inspirerats av Babsans skiss, gjorde ett misslyckat försök tidigare men det gick mycket bättre när jag gav mig själv mer fria tyglar! :) Layoten handlar om när min kära vän Lindas son döptes och jag fick den stora äran att bli gudmor! <3 

        

1 kommentarer

Linda

28 Jul 2009 14:37

Vilken härlig LO!! Jag gillar verkligen fotot med!

Kommentera

Publiceras ej