Imorse vaknade jag klockan fyra och var tvungen att gå upp på toaletten. Hade så ont i ryggen att det inte gick att ligga på rygg och på sidan var ju magen i vägen... :P Kunde inte somna om utan klev till slut upp. Kan säga att det här har varit en låååång dag. Trött och illamående har jag spenderat större delen av dagen i soffan. Lyckades sova två timmar på em och hoppas verkligen att jag får sova inatt!

Idag fick jag en pocketbok med posten av min goa Gunilla & ett läckert bokmärke. Det var Mari Jungstedts "Den mörka ängeln", vilken jag precis tänkt beställa. Blev superglad, den kom precis i rätt tid nu när energinivån är låg och jag behöver lugna aktiviteter. Tusen tack vännen! *skickar en slängpuss*

Hittade två kort som jag gjorde förra veckan och inte har visat ännu. Det första är med spill och skiss från en av Gunillas utmaningar till mig. Det andra kom till en kväll då jag var pysselsugen men hade noll inspiration, Linda uppmanade mig då att göra ett manligt kort och skickade en länk på ett kort att lifta. Snabbt och enkelt! :)

           

           

Kommentera

Publiceras ej