Tänk, om ett år får jag själv fira mors dag med ett alldeles eget barn och min underbare älskling! <3 Har så svårt att förstå det trots den lill* krabaten som har disco i min mage! ;) Just nu känner jag mig bara tjock, men det brukar kännas bättre de dagar det inte är så varmt.

Idag är det dock min egen mor som ska firas, hon kommer få en mjuk och go dyna till solstolen och det här kortet som är gjort till en av jubileumstävlingarna hos I min garderob. En färgutmaning med: brun, turkos & orange.

                

Maten igår blev verkligen supergod, älsklingen var mer än nöjd att få middag på "Restaurang Lina" som någon annanstans! ;) Det blev ugnsbakad lax i hummersås och ljummen potatissallad. Tack Linda för tipset om potatissalladen, den var riktigt god och kommer tillagas fler gånger i sommar! :)

2 kommentarer

Maria

01 Jun 2009 09:42

Visst fick jag en toppenvinst:)

Du inspirerade mig till middan igår. Det blev lax och en liknande potatissallad som du gjorde. Blev jättegott!



Ha en skön dag i värmen!

KraM

Linda

01 Jun 2009 17:11

Vilket fint kort! :)

Kommentera

Publiceras ej