Usch vad handikappad man känner sig utan vatten, man använder bra mycket mer och oftare än man tror. :P Sen igår kväll är vi utan vatten och vem vet när vi får tillbaka det. Vi delar brunn med grannen och han jobbar allt vad han kan för att se om det går att lösa. Spännande om vi blir utan vatten hela helgen och längre än så... :P Lite tur då att vi ska till Ikea imorgon för att köpa garderober och blir borta hela dagen!

Nu ska jag ut och gå för att förlänga tiden sötsnöret sover i vagnen, det går inte lika bra att sova om vagnen står still... ;)

Lägger upp en layout jag gjorde för ett tag sedan, kan vara gjord efter en skiss hos "Veckans skiss" men jag kommer inte ihåg.

      

1 kommentarer

Anna

23 Oct 2009 09:32

Hihi, bilder från vårt bröllop! Va fina ni va :) Jag hör av mig ang ikea. Kram

Kommentera

Publiceras ej