Det är skönt med röda dagar så här "mitt" i veckan, behövde lite avlastning med sötsnöret känner jag. Idag har vi knappt varit hemma på hela dagen... På fm firade vi sötsnörets kusin som fyllde 3 år igår. På em åkte vi till Anna och gratulerade lilla Flisen som fyllde 3 i början av maj. Mycket gott fika blev det! :)

Igår lyckades jag faktiskt göra tre stycken kort, så skönt att få lite pysseltid! Jag hittade en rolig utmaning hos Pysselmyran; turkos, band & häftklamrar. Det inspirerade mig att plocka fram mina söta dinosauriestämplar när jag skulle göra ett grattiskort till lilla kusinen. Turkost och häftklamrar har jag ju inga problem alls med att använda, band borde jag dock använda lite oftare så det minskar på lagret. :)

  

2 kommentarer

Pysselmyran

13 May 2010 20:38

Vilket läckert kort du gjort! Snygga stämplar också ;-) Kul att du ville anta vår utmaning!

ele

14 May 2010 21:39

jättefint kort. Jag använder inte heller band så mycket...

Kommentera

Publiceras ej