Idag är jag hemma med en förkyld tjej, Jag skulle lämna henne för halvdag på dagis idag var planen för att sedan köra på med hela dagar fr.o.m. imorgon, men det gick ju som det gick... :P Mycket film och mys blir det, men nu ligger hon och sover och samlar krafter i vagnen. Så rosslig i halsen och snorig, plus att det börjar bli lite geggigt i ena ögat. :(

I lördags hade Linda med sig en skiss från Sketchy Thursdays och jag blev lika inspirerad som vanligt. Scrappade en bild på sötsnöret och Annika från i mars förra året när vi var ner till Stockholm. Annika är änu en av dessa varma, goa, omtänksamma tjejer som jag lärt känna via pysslandet, hon är lika fin på utsidan som på insidan! <3 Glad att vi kunde träffas då fastän vi bor så långt ifrån varandra!



Nu ska jag se om jag hinner sitta ner en stund vid pysselbordet innan sötsnöret vaknar. Ha en bra dag! *kram*

4 kommentarer

Ellinor

31 Jan 2011 18:19

Läcker LO!

iorlina

01 Feb 2011 16:52

Vad fin och färgglad den blev!!!!

Julie Tucker-Wolek

02 Feb 2011 17:08

Loveeeeeeeee this!!!! LOVING that photo and the little dolly! Thanks soooooooooooo much for playing along with Sketchy Thursdays! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Jeanet

02 Feb 2011 17:21

Beautiful page! Loving those layers and the angle of the photo! Thanks so much for playing along with Sketchy Thursdays!

Kommentera

Publiceras ej