Scrapptorget fyller 2 år och firar med en cybercrop, givetvis tar jag chansen att vara med på någon av alla roliga utmaningar! Än så länge har jag bara hunnit med ett bidrag, men jag hoppas att jag ska hitta lite tid för fler! :)

Den här utmaningen hade tema "Rosa bandet", något som jag inte är sen att uppmärksamma! Minst ett rosa band skulle finnas med på layouten och jag har ett ceriserosa med vita prickar, på de gröna banden är det dessutom rosa prickar. ;) Bilderna är tagna på sötsnörets ettårsdag, tänk vad stor jag tyckte att hon var då! :)



Idag har det varit riktigt kurigt höstväder och jag fryser, ska skynda mig att hoppa in i duschen och sedan göra en varm kopp te! Något pyssel orkar jag nog inte med ikväll, kanske lite stickning framför tv:n... :)

3 kommentarer

Kurrebo

18 Oct 2011 21:33

Vilken underbart söt LO! Gillade hur du fått till en sån fin sammanhållning på foton, dekos och journaling. Dessutom härliga färger som gör en glad. Bilderna på Sötsnöret var ju alldeles bedårande! Hur gammal är hon nu måntro...?

Tack för att du vill vara med i vår CC på Scrapptorget!

/ Sophia

Lilla07an/Maria

18 Oct 2011 22:27

Åh så fin LO. Gillar verkligen all journaling. Och vilken vacker handstil du har!

leamon/monica

19 Oct 2011 21:02

snyggt! kul upplägg o gillar verkligen journalingen =)

Kommentera

Publiceras ej