Älsklingen har jobbat hela helgen och jag har varit rejält sliten efter jobbveckan, det blir dock inte mycket till återhämtning med en tjurig 2,5-åring. Men jag uppskattar våra stunder tillsammans och vi har iaf bakat bröd idag, mumsiga grötbullar. Jag kommer inte ens ihåg när jag bakade bröd sist... :P

Scrappandet gick dock bra mycket lättare idag än igår och riktigt roligt hade jag! :) Jag har tolkat skissen hos Veckans skiss, från början tyckte jag att den var svår men när jag väl kom igång gick det av bara farten! :)

 



Nu ska jag sätta mig en liten stund till i pysselrummet tänkte jag och göra ett kort med spillbitarna som ligger kvar efter dagens layout! :)

3 kommentarer

Marja Seidemo

23 Apr 2012 07:49

SÅ himla snygg! Älskar dina alster:-) Tack för ditt bidrag till VS:-)

Ann-Louise

23 Apr 2012 21:37

Ååå vilken härlig lo!

Tänk om man hade så snygg handstil!

Kram Ann-Louise på VS

jennie

25 Apr 2012 11:54

Den här tolkningen gillar jag verkligen! Vilken snygg handstil du har (kan få) Fina små detaljer överallt. Härligt jobbat! Tack för ditt bidrag till VS /J*

Kommentera

Publiceras ej