Nu börjar födelsedagen närma sig med stormsteg och det är väl dags att uppdatera önskelistan. :) Just nu vill jag ha färg, färg och färg på alla plan, jag är i stort behov av att piggas upp!

Till hemmet
* Färgglada kökshanddukar och disktrasor.
* Halvlitersmått (det gamla har spruckit).
* Såssnipa.
* En lite mindre såsslev (vi har bara stora soppslevar).
* Ceriserosa badrumsmatta och matchande små handdukar.
* En bra osthyvel.
* En bra potatisskalare.
* Plåtburk för småsaker, grön - Derrière la Porte.
* Plåtburk för spagetti, gul - Derrière la Porte.
* Liten teburk för löste från Derrière la Porte (jag har redan en gul), gärna fylld med något gott rött eller grönt te. ;)
* Vitt plåthus eller liknande, gärna ett lite större också.
* Turkosa kuddfodral (40x40 cm) & turkosa fleecefiltar. 

Kläder
* Färgglada handledsvärmare.
* Presentkort på H&M eller VeroModa.
* Skoterskor eller liknande bra uteskor, stl 40.

Pysselsaker
* Gesso
* Tårtpapper/Doiles i olika storlekar lagom för kort och layouter
* Paperpads i storleken 6x6 eller 8x8.
* Gluedots i olika storlekar.
* Distanskuddar.
* Strong & Precise glue.
* Vit och svart penna (journaling).
* Färgglada papper och dekorationer (jag har inte handlat särskilt mycket det senaste året, så det mesta är välkommet ;).
* Säkert en hel massa mer, men nu står det still. Jag tycker dock om överraskningar! ;)



Kommentera

Publiceras ej