Förra året pysslade jag små söta ugglor tillsammans med min dotter efter en beskrivning jag hittade hos Therese. I år hittade jag en beskrivning på en variant med askar istället och ville så klart testa. Jag fyllde dessa askar med en liten present till Alla Hjärtans Dag och har därför satt små hjärtan med namn på.
----------------------------
I made some cute owls last year after a description from Therese. This year i made some treat boxes for Valentines day instead.
 
 
 
 
Material/Supplies:
 

MME Six by Six A Mothers Love 6x6 Paper Pad 6X6201

Bazill Thunder Trio #1 White T10-1001

Bazill Raven Trio #3 Raven T10-1081

Nestabilities Standard Circles SM S4-116

Nestabilities Classic Scalloped Heart S4-137

PM Welcome To Paris Silentium Flowers 562342

PM Say It In Crystals Clear/White w Flowers 560584

Martha Stewart Adhesive Gel With Brush 2oz Bottle M012007



Privat material/Private Supplies:
Toapappersrulle, bakers twine och fluid chalk.

Kommentera

Publiceras ej