Igår var det min tur att blogga igen hos Hobbyworld.
 
Min treåriga dotter skulle åka skridskor på förskolan och eftersom vi inte har några till henne fick vi låna ett par av en av hennes kompisar på samma avdelning. Jag ville givetvis ge ett litet tack för lånet och då passade den här stämpeln alldeles ypperligt!
---------------------------------------
I wanted to thank my daughters friend for borrowing her a spare pair of iceskates the other week and this stamp was just perfect for that occasion!

 
Cirkeln med stämpelmotivet sitter på 3d-kuddar för att ge lite liv åt tagen.
 
 
Jag slog sedan in ett gäng hembakade chokladmuffins i cellofan och satte på tagen. Vad jag förstår så försvann muffinsarna i ett nafs, så jag tror att det var uppskattat! :)
 
 
 
Material/Supplies:
 

Marianne Design Iceskating Don Clearstamp DDS3315

Basic Grey Aspen Frost Collection Pack C-ASP-3835

Bazill Bahama Trio #2 Lakeshore T7-726
Bazill Thunder Trio #1 White T10-1001

Nestabilities® Standard Circles SM S4-116

EK Success Deco Scallop Edger Punch 54-40027
Martha Stewart Glacial Snowflake Medium Punch M232313
Basic Grey Mini Alpha Stickers White BAS-3984

PM Say It In Crystals Clear/White w Flowers 560584

Adhesive Value Pack 01697-30


 
Privat Material/Private Supplies:
Bakers Twine och cellofan.
 

Kommentera

Publiceras ej