Det var så många roliga utmaningar på Scraplagrets cc att jag hoppas jag hinner med ett par till imorgon, det är dock svårt att få tiden att räcka till med påskfirande, fint väder och två små barn. Jag har hunnit med två till förutom one layer-utmaningen och har ett fjärde bidrag på gång. Måste bara vänta på lite solljus för att kunna fotografera. :)
 
Här är iaf mitt bidrag till utmaning #4, ett kort med minst en motivstämpel från Magnolia på temat vår. Jag letade fram min favoritpåskstämpel från Magnolia, prickarna på ägget har förutom färg fått lite 3d-lack på sig. Ägget sitter på 3d-kuddar-. Bakgrunden på kortet är gjord med distress stains och fjädrarna är gjorda av washi tape.
 
 
 

1 kommentarer

Sofia

01 Apr 2013 18:30

Superhärligt kort! Fina färger som man blir glad av! Vårigt så det förslår! Tack för att du deltar i utmaningen. Kram, Sofia

Kommentera

Publiceras ej