Jag har haft så kul när jag pysslat till de senaste veckornas skisser på Veckans skiss och den här veckan var definitivt inget undantag! :) Jag trivs bäst med att använda mina bakgrundsstämplar, stenciler och massor med färg, förstår inte riktigt varför jag inte alltid gör det... :P
 
I vilket fall så började jag med att spraya bakgrunden med Dylusions Ink. Sedan kom jag på att jag ville ha en textstämpel med också, så då blev det helt enkelt att stämpla ovanpå färgen eftersom jag tydligen inte kunde tänka efter före. ;) Över det lade jag sedan på gesso genom en stencil. Jag blev jättenöjd med bakgrunden, men täckte sedan över det mesta ändå. Så det kan gå! ;)
 
Rotade runt bland mina dekorationer och istället för mönstrat papper använde jag en tag och ett journaling card. Jag blev faktiskt riktigt nöjd med resultatet och hade framförallt väldigt roligt när jag scrappade! :D
 

6 kommentarer

Maya

31 May 2013 08:10

Wow for en lekker og fresh LO! Stilig med båndet du har stiftet på! Takk for flott bidrag!

Ulrika Wandler

31 May 2013 16:27

Återigen, superläckert!! Du är duktig med färgerna, och skapar så fint med mist och "kladd"! :-)
Tack för ditt bidrag till oss på Veckans Skiss!

Linda

02 Jun 2013 12:50

Herlig! Kjekt med så mange farger!
Ble glad for at du prøvde deg på skissen jeg har laget :)

Helena

02 Jun 2013 21:01

Väldigt väldigt fin! Måste skaffa mer sprayfärg :) Bakgrunden är verkligen läcker med alla lager av färg och stenciler.

Jeanette Nyström (Jeany)

03 Jun 2013 13:45

Supersnyggt! Tur att du INTE tänkte efter före;)! Tack för ditt urtjusiga bidrag till Veckans Skiss!

allram

03 Jun 2013 19:09

Vilken färgexplosion su skapat. Snyggt jobbat. Tack för ditt bidrag denna veckan.

Kommentera

Publiceras ej