Hej och välkommen till En liten butiks blogghop. Den här veckan tänkte vi bjuda er på olika alster med temat "färg i mörkret" och dessutom chansen att vinna ett litet pris i varje blogg. Detta gör ni genom att lämna en kommentar med svar på den fråga jag kommer att ställa. Om ni är riktigt flitiga att kommentera alla inlägg i inspiratörernas respektive bloggar har ni dessutom chans att vinna ett större pris, en färgsprakande godispåse som även den kommer att lottas ut. :)
 
Så var flinka med era kommentarer, söndagen den 3/11 kl 23.59 är sista chansen att kommentera. Därefter kommer vi att dra vinnare bland alla kommentarer och presentera vinnarna här i bloggen.
 
Här är länklistan:
21/10 linaliten
22/10 Fnyz
23/10 Ami
24/10 Maya
25/10 Monica
 
Jag har gjort en layout med härliga Echo Park Here and Now, brads från My Mind's Eye Cut & Paste (läggs snart in i butiken) och Prima Resin Feathers. Bakgrunden har jag gjort genom att dutta Distress Paints i färgerna spun sugar, picked raspberry, broekn china och mustard seed på en glattyta och sedan sprayat vatten med en Minimister. Jag har dragit mitt cardstock genom färgen och låtit det torka. De silverfärgade cirklarna är gjorde med hjälp av Mini Circle Explosion och Inka-Gold Silver som jag gnidit dit med mitt finger.
 
 
Det här är dessutom mitt inspirationsbidrag till oktobertävlingen efter Amis snygga skiss. Jag hoppas du gör ett bidrag dit du med senast den 27/10. :)
 
 
Jag kommer att lotta ut en burk Inka-Gold i valfri färg till en av dem som lämnar en kommentar till detta inlägg och svarar på följande fråga:
Vilken färgprodukt ur En liten butik i Mörrums sortiment står högst upp på din önskelista eller är din favorit för tillfället?
 
 

26 kommentarer

Ingba

21 Oct 2013 07:11

Vilken läcker LO. Högst upp på min önskelista ligger just nu embossing enamel frantage. Har sett det på kort och det ser så läckert ut. Skulle vara kul att prova.

Gunilla

21 Oct 2013 12:27

Just nu är det ju faktiskt Inka Gold som är en favorit, använder den till allt och ingenting.

Cissi D.S.

21 Oct 2013 14:20

Jättefin LO och väldigt lik min egen som jag gjorde efter skissen och innan jag såg din. Jag antar att great minds think a like:)

Min favorit för tillfället måste vara distress ink padsen som man kan använda till så många saker.

Päivi

21 Oct 2013 15:30

Vilken urläcker layout!!! Härlig användning av färger! Gillar ofta Echo park papper :)

Själv har jag först nu lite smått börjat bege mig in i Inca Gold världen, verkar rolig :) Men vad som står på önskelistan är nog att få prova på en av Mister Huey´s mister. Älskar att använda olika mister och helst i klara härliga färger :)

Ha det bäst!

Elin Larsson

21 Oct 2013 23:06

Oh vilken härlig layout! Så fin tolkning av skissen. Du gör mig otroligt inspirerad att prova att göra skissen själv. Gillar hur du placerat bubblorna det ger liv och rörelse i bilden. Så måste jag bara säga som svar på din fråga. Du gör mig sjukt nyfiken att prova Inka Golds färger. De verkar härliga!
Kram
Elin

Hozzan

22 Oct 2013 10:00

Jag blir alltid så glad av dina färgsprakande Layouter. Du är så proffsig på att ha detaljerade och genomarbetade alster.

Favoritfärgprodukt jag har snöat in på Inca Gold just nu men allt är roligt att kladda med när det gäller färg och form.

Ingela

22 Oct 2013 19:48

Jättefin LO!

Min favoritfärgprodukt är Distresser kan användas till så mycket olika saker!

Jaana

22 Oct 2013 20:23

Vilken härlig, originell, LO !
Mest nyfiken är jag nog på Martha Stewarts färger, de är ju nya ! :-)

Ami

22 Oct 2013 21:45

Vilken fin tolkning av min skiss! Jag är så förtjust i Dylusions just nu.
(Nej, jag är inte med i utlottningen. :)

stephi

23 Oct 2013 22:00

sjukt snyggt och coola effekter!

stephi

23 Oct 2013 22:01

opops glömde fylla i vilken produkt jag är sugen på. Jo akrylfärgerna från Martha S

Mia

24 Oct 2013 08:56

Hej!!
Superfin lo du har gjort. Ser så roligt ut med allt kladd och klet :)

Är sugen på att testa Inka Gold färgerna men även gesso och de nya färgerna från Martha S.
Ha en toppen dag!! Kram

Linda Citronlime

24 Oct 2013 11:34

Fantastiskt läcker LO :) Tokgillar alla färger!

Jag är väldigt nyfiken på Enamel embossing, har flera gånger tänkt klicka hem men inte blivit av.

Kram Linda

Malin/malwa

24 Oct 2013 19:35

Härliga färger på layouten!

Mina favoriter är MrHuey's mister! Knalliga och täcker bra. :)

Jenny

25 Oct 2013 09:34

Härlig LO! Min favorit just nu är alla härliga distress paint flaskor, Love dem!

Johanna T.

25 Oct 2013 10:32

Så snyggt! =) Gesso står högst upp på min önskelista.

Ha det fint!

Tussling

25 Oct 2013 14:29

Härlig LO! Gillade tekniken, måste jag verkligen testa... På önskelistan står distress paint i alla möjliga färger =)

Kram

Inga

26 Oct 2013 20:02

Jättefin LO...insprirerande!
Är väldigt nyfiken på att prova Frantage.
Kram Inga

sara s

26 Oct 2013 22:10

Vilken skön LO!
Jag är lite sugen på att testa Mister Huey´s...
Trevlig helg!

Spacegirl

30 Oct 2013 23:17

Snyggt :-)

Högst upp på min önskelista står inkagold, jag har en burk och jag är fast, det är så roligt.

Birgit

01 Nov 2013 08:58

Jättesnygg LO i härlig färgskala!
Min favorit just nu är Embossing Enamel i olika färger.
Ha det bra!

Annica

02 Nov 2013 07:46

Jag är mest nyfiken på Inka gold. Härliga färger och de ser så användbara ut.

Sofia

03 Nov 2013 14:22

Kanonfin LO!
Högst upp på min lista just nu står nog Mica fragments. :)

Kicki Åsberg

03 Nov 2013 20:31

Oo, så fin och vilka härliga färger! Hösten bjuder på många färgklickar, tack och lov (jag är ingen höstmänniska annars)! ;)

Högst upp på min önskelista när det gäller färg står det... VIT AKRYLFÄRG! Ja, jag önskar mig det just för att jag tror det är en mycket användbar produkt som man kan dutta på både det ena och det andra. Vår, sommar, höst & vinter!

Trevlig kväll! :)
Kram Kicki

KarinH

04 Nov 2013 13:45

I elfte timmen fattar jag det här med blogg-hop och kikar in hos dig. Fin layout.
Hos ELB skulle jag i färgväg vilja prova på Martha Stewarts nya färger.

KarinH

04 Nov 2013 13:49

Haha jag är ju för sent ute! Förlåt att jag trillar in och stör.

Svar: Ingen fara, man stör aldrig med trevliga kommentarer! ;) Tyvärr kommer dock inte din kommentar ha chans att vinna ett pris, men bättre lycka nästa gång! :)
linaliten

Kommentera

Publiceras ej