Ikväll åker jag äntligen på husmorssemester med min bästaste Linda! Vi skulle ha åkt förra helgen, men då var lilltrollet så förkyld att jag inte hade hjärta att åka. Efter att ha blivit väckt i fem-tiden varje morgon den här veckan ser jag verkligen fram emot att få sova själv! Scrapprylarna får stanna hemma den här gången, istället tar vi med oss symaskinerna. :)
 
Eftersom jag blir borta hela helgen kommer jag göra flera inlägg idag för att inte missa någon tävlingsdeadline. ;)
 
Först ut är en rolig tävling hos Scrappa Loss med tema fest, dessutom får man inte använda något mönstrat papper utan bara cardstock. Jag har som vanligt lekt loss med mina stämplar och bara lagt till ett par dymoremsor och en halvpärla förutom cardstock och färg. :)
 
 

1 kommentarer

Johanna1978

03 Oct 2013 05:29

Häftigt! Vilket tufft kort.
Tack för ditt bidrag.

/Johanna DT ScrappaLoss

Kommentera

Publiceras ej