När jag började scrappa tog jag ofta cardstock-biten som blev över från den layout jag nyss skapat och spillbitarna av de mönstrade papperen och gjorde ett kort när jag ändå hade allt samlat på pysselbordet. Det är ju rätt smart, när man ändå har flytet uppe och allt färgmatchat framför sig så att man slipper tänka. ;) Den här gången gjorde jag det extra enkelt för mig och använda dessutom samma skiss från Veckans skiss som layouten jag visade i onsdags. :)
 
 
Stämpeln har jag faktiskt stämplat med Inka Gold, det är roligt att leka med lite nya tekniker. Jag brukar vara så feg med det annars och håller mig till det jag kan.
 
När jag ändå var igång piffade jag till det tillhörande paketet lite extra också, så att Gunilla kanske förlåter mig för att presenten kommer fram en månad försent. ;)
 
 

2 kommentarer

allram

30 Aug 2013 21:31

Så härligt kort. Gillar dina cirklar. Tack för ditt bidrag till VS.

ÅsaJ

05 Sep 2013 15:58

Åh vilken snygg piffning av paketet!!!

Kommentera

Publiceras ej