Den här månadens tävling hos Scrap-Perra är en alterutmaning. Jag letade reda på en frisbee här hemma och grundade den med ett lager svart Gesso. Sen fick jag måla med två lager vit Gesso för att det skulle täcka, efter det började det roliga! :) Jag blandade vit gesso med turkos Dylusions-spray och glitterfärg och använde min favoritstencil. De små cirklarna är gjorda med modeling paste och en stencil. Cirklarna är inspirerade av en layout Gunilla visade mig för ett tag sedan, jag har limmat med limpenna genom en cirkelstencil och sedan hällt över glitter. Söflingorna och stjärnorna har fått glitterfärg och till sist lite bling i mitten av flingorna. Jag såg nästan ut som att jag hade ramlat i en glitterburk själv efter det här och det är väldigt mycket bling för att vara jag, men kul hade jag! :) Nu får vi bara hoppas att sötsnöret inte upptäcker att jag har "lånat" hennes frisbee! ;) 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Anonym

01 Dec 2013 09:18

Kul och snygg idé!

Kommentera

Publiceras ej