Befinner mig i en känslomässig virvelvind just nu och känslorna snurrar bara på fort, fort, fort... Att försöka stå stadigt mitt i det är helt omönjligt. Vet inte hur jag ska känna mig och vad jag vill, vissa känslor kan jag identifiera men vet helt enkelt inte vad jag ska göra med och andra... ja, jag vet inte! Antar att en hel del av detta har att göra med att jag pratade med en jobbarkompis idag som även hon kommer att bli heltidssjukskriven. Kan lugnt säga att jobbet inte lockar när det ser ut som det gör där, men jag behöver ju inte fundera på det på ett tag som tur är. Ändå är det precis det jag gör! *suckar*

Nu till något annat, rättare sagt något så trevligt som pyssel! :) Den här layouten gjorde jag efter en skiss på "Veckans skiss".

           image67

Ikväll tror jag vi går och kikar på brasan en sväng, annars blir det en lugn hemmakväll. Jag hoppas ni får en mysig valborgsmässoafton!

2 kommentarer

Anna K

01 May 2008 18:15

Åh Wow så snygg den är! Vad du utvecklas Lina :-)
*kram*

ele

04 May 2008 19:09

så härlig LO! jättefint!

Kommentera

Publiceras ej