Några stövlar hittade jag inte på Skopunkten idag, fastän jag prövade hur många par som helst. :( Tydligen ska man bara ha stövlar utanpå byxorna i höst... *suckar* Jag vill ha mina stövlar till kjol och klänning, inte utanpå byxorna! Någon som har tips på var jag kan hitta snygga sådana?

På em hade jag ett långt telefonsamtal med min Linda/Pastellfisken och det fick mig på så bra humör! :) Har verkligen saknat våra telefonsamtal på senaste tiden och så klart att träffa henne. Måste nog packa en väska med pysselsaker någon dag och hälsa på dem i nya radhuset! ;)

Ett sista bidrag till augusti månads bloggparty blev det till sist. Jag nappade på en utmaning hos elsamajarun att skapa med Pridefärgerna. Så här kommer mitt förgglada kort som glittrar lite mer irl! :)

              

Kommentera

Publiceras ej