Idag är ingen bra dag; en ledsen Lina med en kropp full av värk. Min underbare omtänksamme älskling hade dock tänkt på mig idag och köpt hem en stor chokladkaka som jag mumsat på! :) Tänkte faktiskt krypa ner i sängen nu och läsa lite i en bok innan jag somnar, ska försöka somna i tid för en gångs skull. Sover lika många timmar som vanligt, men orkar knappt upp på morgonen. Kan ju ha att göra med att jag inte direkt skuttar av glädje över att gå och jobba just nu... :P Hoppas på bättre tider helt enkelt och att de små förändringar jag orkar göra just nu ger resultat.

I lördags var vi iaf på 40-års kalas, jättetrevligt och god mat! Lyckades få ihop ett grattiskort till jubilaren, första kortet för året och jag blev faktiskt riktigt nöjd. Måste nog lifta mig själv någon gång tror jag! ;) Var dock inte lika nöjd när jag la kortet i scannern och insåg att 3d-lacket inte torkat ordentligt först när siffrorna fastnade i glaset, så när jag gav bort kortet var det utan lack på siffrorna. :P

                          image28

2 kommentarer

Linda

29 Jan 2008 21:40

Vilket otroligt läckert kort, massor med detaljer och ändå manligt!
Men det gör mig ont att läsa att du har det tungt just nu! Håll ut, det vänder nog snart och solen kommer att lysa på dig!*kram* Hasse verkar förstå vad som är viktigt här i livet ;-)

Anna K

30 Jan 2008 20:26

*Skickar världens störtsa bamsekram till goaste Linan i världen*

Kommentera

Publiceras ej