Har tränat lite mer idag på att utsätta mig för jobbiga situationer. I måndags var jag på jobbet en sväng och gick dessutom på stan. Idag var jag på stan ca tre timmar, det kryllade av festivalsugna & shoppingglada människor. Som pricken över i var det fel på bussen och värmen var på för fullt på elementen, ingen ideal bussresa med andra ord för en åksjuk stackare som jag. Kom hem välbehållen men väldigt sliten, så resten av dagen har mest spenderats i soffan tillsammans med älsklingen och "Journeyman".

Är pysselsugen men sängen hägrar, dessutom måste jag redigera och skicka iväg foton för framkallning och det är ju bara sååååå tråkigt. :P Önskar att någon kunde göra det åt mig så jag bara kunde få sätta mig och scrappa istället! Ja, jag skulle förstås behöva lite mer tid och ork också, men men... ;)

På måndag morgon blir det gjutning och min underbara lillebror har lovat att försöka ta semester för att hjälpa till! Är så lyckligt lottad som har en sådan fantastisk familj! <3

Så här i sista stund lägger jag upp ett bidrag till bloggpartyt hos Leamon, jag har liftat den här fina layouten vilket jag tror syns väldigt tydligt.

      

1 kommentarer

monica

01 Aug 2008 09:14

Underbar liftning!!! Kul att du ville vara med!

Kommentera

Publiceras ej