Jag älskar den här tiden på året med ljus i alla fönster, kommer det dessutom snö som det gjort i år så är det helt underbart vackert! Längtar tills nästa år när vi har ett eget hus att pynta, lyckades inte ens få igång adventsljusstaken i huset idag då jag inte hade någon förlängningssladd. Det hänger dock en julängel här i mitt sovrumsfönster och ett till julkort har jag lyckats få till idag, så julstämningen sprider sig ändå. :)

Snö har det kommit ja, och som ni säkert förstod på mitt inlägg till tomten tidigare idag var det en hel del att skotta! *pustar* Min söta snälla mamma hjälpte mig att skotta av infarten till huset så att hantverkarna kan ta sig dit imorgon. På inköpslistan i veckan står en stor snöskovel, det blir krångligt om vi ska köra upp mina föräldrars varje gång vi ska skotta snö. *fnissar*

Dekorerade en liten tändsticksask till mamma för att kunna göra det lite extra julfint på matsalsbordet. Tycker massor om att stansa ut blommor med retrostansen just nu, blinga till kanterna med glitterlim och sedan dekorera mitten med en liten halvpärla! :) Blommorna ska så klart vara prickiga! ;)

    

1 kommentarer

Anna

01 Dec 2008 15:10

Jimmy önskar sig oxå en snöslunga och vi får förhoppningsvis tag på en ganska billigt =) Jag är ensam med barnen på fre kväll så om du vill och orkar får du gärna komma å dricka lite glögg med mig! Kram

Kommentera

Publiceras ej