I lördags firade vi att sötsnöret blev fyra månader med att ställa till med dop. Hon var helt otrolig, sa inte ett pip! Eller rättare sagt så pratade hon lite med prästen, men det var allt. Inte ens när han hällde vatten i håret på henne sa hon ifrån. Jag hade aldrig kunnat drömma om att det skulle gå så bra! Hon somnade t.o.m. inne i vagnen utan protest under fikat sedan. :)

Johanna fick en hel hög med fina presenter, allra gladast blev jag dock över presentkortet hon fick av min "storebror" så vi kan köpa och plantera ett träd åt henne!. En så otroligt fin gåva som förhoppningsvis kommer stå sig väldigt länge! <3

Jag har precis blivit väckt av älsklingen efter att jag somnat vid nattningen, känner mig lagom groggy nu. :P Vi fixar och donar så mycket vi hinner här hemma så att vi ska kunna fira jul, men jul blir det ju hur som oavsett om vi har några julgardiner uppe eller inte... ;)

1 kommentarer

ele

31 Dec 2009 08:46

kul att det gick så bra.

julgardiner har jag inte haft på säkert 10 år :)

Kommentera

Publiceras ej