Idag har jag bakat Grötbullar, måste säga att det var väldigt kletigt! Stoppade i lite krossade linfrön och solroskärnor också. De blev i vilket fall jättegoda, så jag är nöjd! :)

Har sålt av lite stämplar och ett QK-alfabet, Stiletto, på Tradera, så nu la jag en beställning hos Scrapaddicted på ett nytt alfabet. Den här gången blev det Jacqueline, ett alfabet som jag var väldigt tveksam till till en början men som har växt mer och mer. Tycker om att det är så stilrent. Det trillade så klart med lite mer smått och gott i beställningen också. ;)

Appropå pysselsaker så kom äntligen mitt paket från Magdas idag, pysslare är ju ett otåligt släkte. ;) Blev lite besviken dock då det var Basic Greys - Offbeat som var de mönstrade papperen i det hemliga vårpaketet, då jag redan har hela den serien. Men det var annat kul med, så det ska nog bli bra iaf! :)

Här kommer två layouter jag gjort med papperen jag fick av Gunilla i födelsedagspresent, har två till kvar att visa en annan dag också. :)

          

          

Nu har jag en äppelpaj i ugnen så att den ska bli klar lagom till säsongspremiären av "Så ska det låta". :) Hoppas ni har en mysig fredagskväll! :)

1 kommentarer

Linda

28 Feb 2009 19:06

Appropå " Så ska det låta".. jag och Anton såg reprisen idag. Mest för att det var den kanalen som upp när jag slog på Tv:n. Han satt som ett litet ljus och stirrade på tv:n. Jag satt o gungade i takt till musiken. Han brukar ju inte kunna sitta still många minuter i mitt knä, och nu satt vi säkert en halvtimme o diggade! Det blev lite tråkigt när det var en massa prat, men så fort musiken kom igång var han nöjd igen! 4½ månad o har redan hittat sitt favoprogram!;-)

Måste även passa på att berömma för dom fina layouterna! Den röda och rosa blev urläcker och helt i min smak! Måste nog lifta den tror jag! ;-)

Kram kram!

Kommentera

Publiceras ej