Igår var jag till bm och nu är Curt äntligen fixerad, några tecken på att h*n vill komma ut kan jag dock inte märka. H*n trivs nog så bra i mammas mage så! ;) På em uträttades en hel del med ärenden och jag var helt slut när vi kom hem. Så det blev tidig kväll för mig och jag känner mig trött även idag, viljet iofs inte är något ovanligt nu för tiden... ;)

Idag har jag beställt en ny soffa till vårt vardagsrum från Mio Möbler. Det blir en svart sådan här fast med smalare armstöd (soft), tror att det kommer bli toppenbra! Som tur är så var det 6-8 veckors leveranstid, så vi hinner förhoppningsvis bygga klart vardagsrummet innan vi hämtar hem soffan. ;)



Här är ett kort jag gjorde för ett tag sedan och skickade till Gunilla. Använder sällan den här stämpeln, men den är ju sååååå söt.

     

3 kommentarer

Ellinor

31 Jul 2009 17:04

Fin soffa och fint kort!

Matilda

31 Jul 2009 21:04

Åh vilken fin soffa! När är det nu dags för inflyttning? Tråkigt med förseningar! (Vi hade också det, men fick som tur var reda på dem tidigt så vi kunde ställa om oss).



Skulle förresten väldigt gärna vilja se en magbild nu också! Curt måste ju ha växt massor! :)

ele

05 Aug 2009 21:17

snygg soffa, snyggt med de smalare armstöden också. Jag är ingen fan av breda armstöd

Kommentera

Publiceras ej