Är rätt sliten efter en period med en kinkig och gnällig liten tjej som förmodligen är inne i någon utvecklingsperiod. Är full av beundran över hur ensamstående föräldrar klarar av det, jag är helt slut efter att ha tagit det mesta nu i några dagar när älsklingen varit förkyld samt fixat med huset på kvällarna. Hinner inte så mycket på dagarna mer än att amma, byta blöja och vara nära lilla sötsnöret, så därför kommer jag nog fortsätta vara dålig på att uppdatera här.

Lägger iaf upp två layouter med magbilder som jag gjorde tidigare den här månaden, en till gravidalbumet och en till 2009-albumet.

   

   

6 kommentarer

ele

25 Sep 2009 08:58

Jag förundras också över de ensmastående föräldrarna. Tänk de som inte heller har släkt på nära håll. Så de är helt ensamma...

Har du någon sjal? Underbart när de är gnälliga och bara vill vara nära. Funkar ju med sele också, fast inte lika mysigt att gå omkring med hemma :)

Fina layouter. Vad mycket du antecknat under grav. Jag skrev inte upp nästan något. Tänkte tex på det där med att sova med kudde mellan benen. Kom på häromdagen att jag kanske skall skriva ner om förlossningen, medans jag minns den (det man nu kommer ihåg, en hel del var ju ett töcken)

p

25 Sep 2009 18:24

ni gör det bra med husbygge o bebis - håller tumarna för att bygget får flyta på bra så det blir inflyttning snart. Kul o höra att paketen kommit fram - ni råkar inte behöva en bakåtvänd bilbarnstol med isofix-fästen oxå? den är det "onödigaste" vi har på vinden nu ;D fast liite tidigt att tänka på storleksbyte, kanske :P



Kram!

Erica

25 Sep 2009 19:24

Å jag känner igen mig! Det är jobbigt i början när man sitter som fastklistrad dygnen runt men samtidigt så mysigt :)Jag brukade lämpa över på Jens så fort han kom in genom dörren efter jobbet ;) Beundrar er som bygger samtidigt! Kram på dig vännen.

yrla

30 Sep 2009 12:00

hejsan!



hittade hit via bloggutmaningen i magdas scrapfeber!



jättefina los, och kul att se 2 så olika med samma bild



gillar också att du skrivit upp fakta, är nu gravid med andra barnet och jag kommer defintivt skriva upp mer saker denna gången... kommer också ta mer foton på magen den här gången än vad jag gjorde förra gången!

Carola

30 Sep 2009 19:52

För det första, grattis till bebisen. Sååå söt. Hörde att Samuel fick äran att öppna hennes present :) Jag ska ta tag i o tvätta upp kläderna ja tänkte ni ville titta på. En annan sak är att vi har en väldigt bra babyvakt. Funkar även i många minusgrader. det är en Philips. Vi köpte våran på elgiganten, Tips är laddningsbara batterier :)

Anna

01 Oct 2009 10:27

Det va kul att äntligen få träffa er i måndags! Kram

Kommentera

Publiceras ej