Idag tog älsklingen med sig sötsnöret och åkte bort på fm, för jag behövde verkligen få ladda batterierna några timmar. Gissa vad jag gjorde? Just precis, parkerade mig vid pysselbordet! :) Resultatet blev tre layouter och det var så skönt att få sitta och scrappa i lugn och ro, tack för det älsklingarna mina! <3

Passade på att använda lite nytt pysselgodis som jag unnade mig själv när jag beställde födelsedagspresent till bästaste Gunilla som fyller år imorgon. MMs serie "Flutter" fick flytta hem både till henne och mig. ;) Det har varit rätt tugnt på slutet så jag tyckte at jag behövde lite uppmuntran! :)

Scrappade efter den härliga skissen #111 hos Creative Scrappers.

 

2 kommentarer

Elina

31 Jul 2010 21:05

Vilket fantastiskt foto på lilltösen! Och snyggt scrappat dessutom! Skönt att du fick lite egentid.

Cicci/Trollmor

31 Jul 2010 23:38

Vilken härlig LO med ett störtskönt foto på lillsnorpan!

Så skönt att du fick lite tid för dej själv, det behöver man ibland. Kraaaam.....

Kommentera

Publiceras ej