Håller tummarna för att denna vecka blir bättre än den förra var, för den var verkligen tung! :( Tänker därför bara försöka ta det lugnt och lyssna på kroppen. Det blir inte många knop gjorda, men å andra sidan orkar jag inte särskilt mycket heller så det är väl helt rätt... :P

Jag har iaf kunnat återuppta läsandet och det är så roligt! Nackdelen med de deckare jag plöjt den senaste tiden är alla mord och andra hemskheter jag drömmer på nätterna, så nu har jag fått övergå till lugnare böcker ett tag! *fnissar*

Tänkte jag skulle visa två av de tre layouter jag scrappade hos Matilda förra helgen. Den tredje är om älsklingens brorsdotter, jag väljer att inte visa den helt enkelt pga att jag inte vet om det är okej att lägga upp bilder på henne. Den första layouten är till vårt 2008-album, den andra är till min BOM (boken om mig) med tankar som behövde komma ut helt enkelt! :)

          image64

          image65

7 kommentarer

Linda (Gulligullan)

28 Apr 2008 23:42

Verkligen underbara layouter du gjort! Och tänkvärda ord på den andra! *kraaam*

Anna K

29 Apr 2008 07:45

Så mycket fina Lina och inte bara i det här inlägget. Tänker på dig! *kram*

Millan

29 Apr 2008 09:22

Förlåt-layouten är ju hur vacker som helst. Gillar den utlämnande personliga touchen och att där verkligen finns en mening med layouten! Superfint!

Sofia aka skberg74

29 Apr 2008 09:29

Superfina layouter

Jeanette Andersson

29 Apr 2008 17:29

Jättefina layouter med tänkbara ord på den andra!
Tack för titten!
Jeanette/Rakaela

Tettiz

29 Apr 2008 17:54

Jag gillar verkligen din Förlåt-LO! Superfin och med himla bra journaling, om man kan säga så? :)

*kram*

marita

29 Apr 2008 20:45

Drömde om dig här om natten, vi var hemma hos dig i huset och du satt vid köksbordet och pysslade samtidigt som du pratade med mig om hur du skulle ändra ditt liv. Att du skulle tänka mer på dig själv och inte låta andra komma före dig själv, jag tyckte det var en bra idé. Sen sa du åt mig att gå för du hade annat att göra. :)
Min dröm stämde tydligen ganska bra :)
puss kram kram!!

Kommentera

Publiceras ej