Igår firade vi morfar med middag och tårta, kan lugnt säga att vi rullade hem. ;) Jag stannade kvar hemma i soffan på kvällen medan älsklingen och mamma åkte upp och städade på tomten. Jobbar stenhårt på att känna efter var mina gränser är och kunna säga ifrån när det blir för mycket, men det är tufft att handskas med det dåliga samvetet. Har en underbar sambo dock som ställer upp till 100% och stöttar mig fullt ut, han är guld värd! *pusss*

Idag kommer jag stanna inne och städa, målningen är det andra som sköter så bra ute. :) Först blir det dock en tur till Skopunkten för att se om jag lyckas hitta några nya stövlar, inte det lättaste dock. :P

Här är kortet morfar fick igår, färgerna passar bättre ihop irl.

                

1 kommentarer

Cicci/Trollmor

01 Sep 2008 22:13

Att känna och sätta gränser är inte det lättaste, när man befinner sej i "det där landet"! Kämpa på!!! Jättefina kort, både det till morfar och "pridekortet"! Kraaam....

Kommentera

Publiceras ej