Idag kom älsklingen hem med ett stort paket till mig och önskade mig grattis i efterskott. Jag som gått och muttrat i några dagar att jag "bara" fick ett paket clearstamps som jag dessutom beställt själv, det var inte likt honom! Det visade sig ju idag då att det inte alls var likt honom heller, utan han kom hem med ett Nintendo Wii som jag suktat efter så länge nu! *jublande glad* Han är världens bästa min älskling, så omtänksam och han skämmer bort mig mängder! :D

Nu kommer jag att plocka ihop datorn och försvinna från nätet några dagar, för nu är det dags för flyttlasset att gå. Det är supertråkigt att flytta, men skönt när det är över! Just nu vill jag ju bara spela TV-spel! ;) Ja ja, dags att återgå till flyttlådorna. Ha det bra, så ses vi någongång nästa vecka! *kram*

1 kommentarer

Elina

26 Feb 2008 20:14

Vilken härlig överraskning!

Kommentera

Publiceras ej