Tidigare i veckan var jag på Rusta och vad hittade jag inte där om inte mitt efterlängtade kakfat! Tjohoooooooo! Så nu har jag ett fint grönt trevåningskakfat som får packas ner och vänta på att vi nyggt ett hus att ställa det i... :) Måste bara säga tusen tack till sötaste ele som gjorde sig omaket att kolla nere hos sig efter ett, du är en ängel! *skickar en bamsekram*

Vi hade hoppats på att få gjuta plattan den här veckan, men det blir först på måndag. Håll tummarna för att vi har vädret med oss då är ni snälla! Det blir många slitiga timmar på tomten, men förhoppningsvis blir det bra också.

Jag mår inte på topp för tillfället och återkommer med lite pysselbilder en annan sag, nu är det dags att sova! *vinkar god natt*

1 kommentarer

ele

30 Jul 2008 22:44

å vad bra att du fick tag i ett kakfat!

Kram

Kommentera

Publiceras ej