Måndagar är sällan några bra dagar för min del. Helgerna brukar ta väldigt mycket energi, vilket gör att jag behöver återhämta mig när jag blir ensam hemma igen. Just det där med att vara ensam gör dock att jag ofta känner mig väldigt nere och ledsen; alla har massor att göra och vardagen snurrar på medan jag bara sitter hemma. Ny vecka brukar också innebära en hel hög med nya måsten som stressar. Den här måndagen har dock gått hyffsat bra trots att jag stundvis känt mig både väldigt ensam, bortglömd och betydelselös, men jag har iaf fått en del måsten gjort och hunnit scrappa en layout. Jag hämtade dessutom ut ett paket med lite pysselgodis från KTCrafts, så särskilt synd är det inte om mig- ;)

Tog för ett tag sedan en paus från forumet pyssel.net för att det tog för mycket energi ifrån mig. Av någon anledning loggade jag in idag bara för att upptäcka att det fortfarande bara stjäl energi från mig, så jag kommer fortsätta hålla mig borta och lägga min energi på saker som ger mig mer. En bra sak gav det mig dock; ett citat som hamnade på layouten jag gjort idag. Men den visar jag en annan dag, orkar inte scanna nu. :)

Hittade en tävling hos Papp och Scrap som uppmanade till att använda spets på sitt alster. Just att använda spets är något jag sällan gör, så det var en utmaning. Lyckades dock få dit lite på tagen jag skrivit min journaling på. :) Bilderna är från i höstas då vi spenderade en helg med att röja på tomten. Jag har scrappat dem förut, men den här layouten ska in i husbyggaralbumet.

                  

Kommentera

Publiceras ej