Idag dök det upp ett kuvert i brevlådan med texten "Du som är van att göra mycket men få lite". Precis så känner jag för mitt jobb, kanske inte så konstigt med andra ord att jag inte vill tillbaka dit. "Gör tvärtom" fortsatte texten. Det vet jag faktiskt inte hur jag ska kunna göra, några förslag?

Har gjort en ny variant på kylskåpsmagneterna jag gjorde i påskas. Tyckte inte att det passade så bra med pastellfärger nu, så därför får lite mer höstfärger ta deras plats. Åter igen har jag använt mig av Lindas söta stämplar från Panduro, tycker att ugglan är helt underbar! Måste nog åka och hälsa på henne snart igen så jag kan låna dem igen... ;)

           

1 kommentarer

Elina

06 Oct 2008 00:28

Åh, ljuvliga! Jag älskar den där ugglan, synd att den inte säljs löst.



Kommentera

Publiceras ej