Det blev aldrig av att jag åkte upp till huset idag för svärmor kom och hjälpte älsklingen sätta väv. Jag stannade tacksamt hemma och vilade istället! Älsklingen beställde något gott så jag ägnade en del av fm åt att baka kanelbiscotti och sockerkaka. Har ägnat en stor del av dagen i köket (bl.a. en riktigt god köttgryta), men lite pyssel har det också blivit. Har fått till tre bidrag till cybercroppen, men de kommer en annan dag. 

Appropå pyssel så hittade jag en så snygg layout inne hos AnnaB tidigare i veckan som jag bara kände att jag var tvungen att lifta. Det är den andra layouten, "Allergi", i inlägget jag pratar om. Här kommer min egen tolkning.

        

Nu är jag supertrött och funderar på att gå och lägga mig, det är ju en dag imorgon också. Sov så gott! *kram*

1 kommentarer

Maria

19 Apr 2009 10:29

Husliga Lina:) Det är så mysigt tycker jag, det är väl inte så vanligt av tjejer i din ålder? Är jag fördomsfull nu??

KraM

Kommentera

Publiceras ej